środa, 5 czerwca 2013

Wpis powitalny



Witam serdecznie wszystkich na moim blogu "Czas na obiad" poświęcony gotowaniu i generalnie tematyce kulinarnej. Gotuję,bo lubię, a raczej kocham wszelkie pyszności i eksperymenty kulinarne. Wyznaje zasadę nic na siłę, każdy przepis musi być dostosowany do gustów moich i mojej rodziny. Jeśli czegoś nie lubię, nie jem tego. Każdy smak musi być swojego rodzaju ucztą. Uwielbiam świeże składniki, choć czasem skuszę się na jakiegoś fixa, zwłaszcza wtedy kiedy wracam padnięta z pracy. Odkąd jestem mamą, żoną i kobietą pracującą wyspecjalizowałam się w ekspresowych daniach pełnych świeżych owoców i warzyw.Dzięki temu moja rodzina odżywia się zdrowo, a ja eksperymentuję. Mam nadzieje, że razem ze mną przygotujecie posiłki nie tylko w ekspresowym tęmpie, ale i smacznie zjecie. 
Przy okazji pragnę podziękować Magazynowi Tesco, który dzięki swojej blogowej akcji sprawił, że i ja znalazłam swoje miejsce w sieci!
Wielu smacznych postów sobie i wam życzy
Iwona !!!

2 komentarze:

  1. Tesco magazyn: Pani Iwono, dziękujemy za tak pozytywną opinię! Trzymamy kciuki, by pasja dalej się rozwijała, i zazdrościmy dzisiejszego obiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za słowa otuchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, niby taki mały gest,a jakże cieszy każdego blogera.